1) Můj největší business

Můj největší business, stránka ze které vydělávám nejvíce je Emailing.cz, s ním jsem začal a nejvíc jsem si ho oblíbil. V tomto systému získáváte peníze za to, že vám chodí reklamní maily (1-4 denně), vy je otevřete, kliknete dole na potvrzení přijetí a naskočí vám peníze na vašem účtu. Výplatu dostanete při nasbírání min. 100 Kč na účtě. Když jsem začínal tak jsem ještě neměl bankovní účet a on nabízel a stálé nabízí výplatu loženkou, což pro mě bylo super, teď si to ale nechávám zasílat bezhotovostním převodem na bankovní účet. V registraci uveďte co nejvíce informací o sobě, hlavně Zájmy, Vlastnosti, Stav a Referála (To je člověk který vám toto doporučil, já jsem Alen89alen89@yahoo.com neboli 236686). Za přijetí mailu dostáváte 0,10 Kč + 0,10 Kč za každou zodpovězenou předchozí informaci, takže dostanete až 0,50 Kč za mail. Teď si asi říkáte, jak jsem na tom mohl vydělat tolik peněz měsíčně? Rozhodně ne tím, že by mi chodilo tolik mailů, denně chodí 1 až 4 maily, vydělal jsem to tím, že jsem tento systém doporučil dál. Nejdřív jsem přišel do třídy (jsem v 8.třídě na ZŠ!!) a zeptal se jestli někdo nechce si taky přivydělat tím, že jen dostane mail. Pár kámošů šlo do toho se mnou, bohužel jsem jim neřekl, že se mají zaregistrovat ke mě, ale zaregistrovali se ke člověku od kterýho jsem to měl zase já, do teď mě to sere! Mezi nima byl i David (ten jak mu ruplo v hlavě a teď vydělává mnohem víc než já). Nakonec jsme všichni začali zadávat inzerci na internetu na stránkách jako hyperinzerce, inzerce.zacatek, ... No a tak to s kámošema děláme až do dnes. Ze začátku se registroval 1-2-3 denně, ale když si to ošaháte, když už máte vyzkoušený kam dávat inzeráty a co tam napsat tak to jde MNOHEM líp než na začátku a peníze choděj, často choděj, hodně často... :-) Řekl jsem vám už všechno? Hmm... Jo, ještě jedna věc, tento referenční systém je 3 patrový když se někdo zaregistruje na člověka kterej je zaregistrovanej pod vámi tak dostanete taky peníze za to že mu přijde mail a když se zaregistruje člověk na toho nově registrovaný člověka tak z jeho mailů taky dostanete peníze, není to super? Tak na co ještě víc čekat? Registraci je krátká a jednoduchá začněte jí zde.

Pak pokračujte další kapitolou v oddělení "Kroky k úspěchu" - "3) Další businessy".