Rychle si přivydělat

Velmi dobře se dá taky vydělat na Aukru, je to největší česká internetová aukce. Dá se na ní vydělat dvěma způsoby:

1) Prodejem předmětů
Tak jsem se dá krásně i pár tisíc vlastně za nic. Udělal jsem to tak, že táta sebe zaregistroval na Aukro (mě není totiž 18) a mohl jsem přes jeho účet prodávat, dělal jsem to tak, že jsem prodával staré věci které jsme chtěli doma vyhodit, jako například starou elektroniku, hračky, časopisy... Prostě jsem to vzal, nafotil a hodil na aukro. Zhruba polovina věcí se prodala, to co se neprodalo jsme vyhodili a to co prodalo tak to jsem si mohl nechat zisk. Vážně se tam dají prodat věci o kterých si myslíte, že by nikdo nechtěl.

2) Reklamou
Aukro vám zaplatí za to že přivedete nového člena na Aukro, je to 150 Kč za člověka + 30% z jeho ročních poplatků. Stačí si dát na svoje stránky reklamu jako je tato:

Aukro.cz

Registraci do Aukra zahájíte zde.